ABOUT ME : I Wish That Little Star Could Be Mine, And I Wish Really Wish It Could Shine So Bright...Stay Shining Dear Star, Please Bright My Day, Show Me The Way..Hey Little Star Please Smile, Shine Your Light On Me, On Me On Me And Only Me...Even I Am So Far Far Away...But I Can Still Feel You, Praying And Hope For You But In The Worst Silent Way...

Tuesday 24 January 2012

Apa Salahku...??


Salam,
 
Apa Salahku...??

Hurm, Entri Kali Ini Saya Ingin Meluahkan Serba Sedikit Persoalan Yang Selalu Membelenggu Fikiran Saya.
Saya Merupakan Seorang Insan Yang Mempunyai Banyak Kekurangan, Tapi Kita Pasti Tahu Apa Kelemahan Diri Kita Masing2. Disini Saya Tidak Pasti Apa Kesalahan Saya Kepada Insan Yang Saya Tidak Kenali. Apa Silap Saya..Apa Kesalahan Saya, Sehingga Menampakkan Diri Saya Dalam Situasi Yang Teruk. Bagaimana Saya Dinilai? Apa2 Pun Itu Adalah Hak Seseorang Untuk Menilai.
Saya Umpama Batu Yang Mana Hanya Mampu Bersendirian Tanpa Melakukan Apa2. Hanya Teguh Dengan Pendirian Tanpa Dipedulikan Orang Lain. Maafkan Saya Jika Saya Melakukan Kesilapan Pada Keluarga Mak Cik. Ternyata Saya Tidak Mampu Untuk Menghampiri Mak Cik. Semakin Cuba Saya Dekat, Semakin Jauh Saya Ditolak.

Dalam Hati Masih Berfikir, Apa Salahku Padanya……

1 comment:

Mrs Nurul said...

jgn layankan sangat sedih tu..

Ratings and Recommendations by outbrain

PROMOTION TERBAIK