ABOUT ME : I Wish That Little Star Could Be Mine, And I Wish Really Wish It Could Shine So Bright...Stay Shining Dear Star, Please Bright My Day, Show Me The Way..Hey Little Star Please Smile, Shine Your Light On Me, On Me On Me And Only Me...Even I Am So Far Far Away...But I Can Still Feel You, Praying And Hope For You But In The Worst Silent Way...

Saturday 14 January 2012

Ops @ Warga Afrika Penipu Nekad Terjun Bangunan



DUKUNG... anggota Rela, Vejaya Kumar mengusung warga Afrika yang cedera selepas terjun dari tingkat 2 ketika mengelak ditahan dalam operasi, semalam.
        







MANTIN: Tindakan ‘berani mati’ seorang pelajar kolej swasta warga Afrika nekad terjun dari tingkat dua sebuah kondominium, di sini bagi mengelak dicekup mengundang tragedi apabila patah kaki dalam satu serbuan, semalam.

Dalam Ops Ajar bermula jam 8 malam, lelaki berusia 26 tahun itu panik melihat kehadiran penguat kuasa Jabatan Imigresen dan Rela sebelum nekad terjun dari tingkat dua dalam usaha melarikan diri.

Namun, warga Nigeria itu ditemui terbaring akibat patah kaki kiri dan pemeriksaan lanjut mendapati dia tinggal lebih masa di negara ini.







Hasil pemeriksaan lanjut menemui kandungan khidmat pesanan ringkas (SMS) mencurigakan pada telefonnya yang kebanyakannya mendakwa suspek menipu wang beberapa individu selain terbabit dalam penyamaran.

Lelaki itu kemudian membawa penguat kuasa ke rumahnya di situ, namun tiga rakannya yang berada di dalam enggan membuka pintu menyebabkan penguat kuasa memecahkannya.

Serbuan di rumah itu mendedahkan mereka anggota kumpulan ‘African Scam’ yang dipercayai bergiat aktif memperdaya mangsa sejak beberapa tahun lalu.

No comments:

Ratings and Recommendations by outbrain

PROMOTION TERBAIK