ABOUT ME : I Wish That Little Star Could Be Mine, And I Wish Really Wish It Could Shine So Bright...Stay Shining Dear Star, Please Bright My Day, Show Me The Way..Hey Little Star Please Smile, Shine Your Light On Me, On Me On Me And Only Me...Even I Am So Far Far Away...But I Can Still Feel You, Praying And Hope For You But In The Worst Silent Way...

Tuesday 24 January 2012

Pertukaran Pemilik Eryna




Salam,
Hati Rasa Berat Sangat2 Bila Sesuatu Yang Kita Sayang Menjadi Hak Orang Lain. Walaupon Diserahkan Kepada Adik Beradik Sendiri.
Saya Ingin Berkongsi Serba Sedikit Keberatan Hati Di Sini, Lebih Kurang 5 Minit Adik Saya Bergerak Keluar Dari Perkarangan Rumah, Hati Jadi Tak Tentu Arah, Bila Melihat Kereta Kesayangan Saya Bertukar Tangan. Lepas Ini Saya Sudah Tak Merasa Menjadi Pemilik Kelisa Eryna Lagi..

Saya Sayangkan Kereta Ini Kerana, Banyak Sangat Kenangan Yang Saya Curahkan Padanya, Saya Habiskan Masa, Wang, Idea, Dan Hobi Bersamanya. Kerana Bagi Saya Eryna Adalah Nyawa Saya. 


Tak Merasa Memandu Dengan Dentuman Audio Dari Eryna, Kerana Eryna Sentiasa Menarik Perhatian Orang Yang Melihatnya.
Arrrghhhhh….Kena Lepaskan Diri Darinya. Sebab Sebahagian Jiwa Saya Disana….

Lepas Ini, Terpaksa Saya Meredah Hujan Panas Untuk Pergi Berkhidmat Kepada Negara. Naik Tenggiling Monster 125zr La…Jiwa Kacau…..

So, Diharapkan Eryna Sentiasa Dijaga Baik Oleh Pemilik Baru.

P/S : Zerel…Ko Buat Pape Kat Kete Aku…Siap Kau….

Ratings and Recommendations by outbrain

PROMOTION TERBAIK